אודות הלבשה תחתונה לנשים
כיום זה בלתי אפשרי לטייל במרכז המסחרי או בקניון מבלי לראות חנות אחת לפחות המוכרת הלבשה תחתונה. ניתן לראות כזו לפעמים אף בכל קומה על פי רוב. אין כל ל של ספק, כי כיום דבר ההלבשה התחתונה מתפשט לכל עבר, ואם פעם היה מדובר במדף נידח קטן, הרי שכיום הלבשה תחתונה לנשים נחשבת מעצמה של מיליארדי דולרים בעולם כולו, ומדובר גם על הצלחה גדולה גם כאן, אצלנו, בישראל.
תהפוכות בתחום ההלבשה התחתונה
הלבשה תחתונה לנשים עברה תהפוכות רבות במשך הזמן, החל מבגדים תחתונים אשר נמצאים מתחת לבגדים העליונים, דרך היותם סמל של מאבק פמיניסטי (זכורה לבוגרים שבינינו, שריפה פומבית של חזיות והימנעות מלבישתן), עד ימים בהן נשים בעולם חובקות את נשיותן, ונהנות להתהדר בה ולפנק עצמן בפריטי הלבשה תחתונה – יפה, חדשנית, אופנתית וסקסית במיוחד.
הלבשה תחתונה כמתנה
הלבשה תחתונה לנשים הפכה להיות אחת מהתעשיות היותר חשובות בעולם כולו, גם בעולם המתנות. ייתכן שמדובר במתנת יום הולדת, אולי מתנת יום נישואין, וייתכן שמדובר אפילו, אם תרצו להיות מקוריים – במתנת חתונה. לכל אלו ועוד, הלבשה תחתונה מהווה פתרון אפשרי לכל הדעות. ידוע שהחל מגילאי ילדות, דרך בגרות, וגם נשים בשלות, נהנות להעניק האחת לשנייה מתנות לכל אירוע, בין השאר, גם – פריטי לבוש של הלבשה תחתונה. כיום המבוכה מן העניין פחתה מאד, וחנויות של הלבשה תחתונה ניתן לראות שממוקמות באתרים מרכזיים וראשיים. ישנן בחורות החשות גאווה להיכנס לתא הלבשה של חנות כזו, למדוד ולרכוש לעצמן את הפריטים המועדפים עליהן. כל בחורה באופן טבעי תאהב להסתובב בגאווה עם השקית הממותגת. אכן, הפכה ההלבשה התחתונה להיות אטרקציה במרכזים המסחריים ובקניונים.
לאחרונה
ניתן להבחין במגמה חדשה של השנים האחרונות, בתחום ההלבשה התחתונה. ישנם מותגי אופנה ההולכים ומתרבים, שמוסיפים לקו היצור שלהם גם פריטים של הלבשה תחתונה לנשים, ולא סתם – הם מבינים את האפשרויות המסחריות הטמונות בתעשייה זו כיום, כחלק מתהליך של זיהוי הצורך של קהלי היעד להם הם מכוונים בסופו של דבר.