הנציגים של יס שירות לקוחות יכולים לתת שירות ללקוחות החברה וללקוחות שמתעניינים להצטרף לשירותי החברה.
כל המידע הנדרש ללקוחות קיימים
נציגי השירות מתמחים בכל מה שיש לחברה להציע והם יכולים לתת מענה רחב מאד למתקשרים בנוגע למגוון רחב מאד של נושאים לרבות:
• חבילות – כל מי שמעוניין לשנות את הערוצים שמהם הוא נהנה או רוצה לשמוע אלו חבילות תוכן אחרות יכולות להתאים לו מוזמן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל מידע בנושא.
• חשבוניות – הנציגים של יס שירות לקוחות יכולים לעזור לכל אחד לקבל עזרה בהבנת החשבוניות או שינוי אמצעי תשלום.
• טיפול בתקלות – ישנן תקלות שאותן אפשר לפתור בקלות באמצעות שיחה אחת מקצועית עם נציג שירות של החברה. התקלות השונות יכולות לקבל מענה כבר בשיחת הטלפון אך אם הנציגים יראו לנכון שיש צורך להזמין טכנאי למקום יבוצע תיאום בשיחת הטלפון.
• תפעול מכשירים – לקוחות קיימים של החברה יכולים להתקשר אל יס שירות לקוחות ולבקש הדרכה ועזרה בתפעול המכשיר שלהם בבית. מי שנתקע עם הפעלת המכשיר או מי שרוצה לקבל הדרכה ראשונית צריך להרגיש נוח עם ההדרכה שהוא מקבל.
כל המידע הנדרש למתעניינים בהצטרפות לשירותי החברה
מי שעוד לא מקבל שירותים מחברת מהחברה יכול להתקשר אל יס שירות לקוחות ולקבל את כל המידע הנדרש לו כדי להחליט להצטרף אל שירותי החברה. הנציגים המקצועיים של החברה שמחים מאד לענות על כל שאלה, הם מכירים היטב את השירותים שהחברה יכולה להציע ויש באפשרותם להציע לכל אחד את השירות הטוב ביותר עבורו לפי עולם התוכן שמעניין אותו. בשיחת טלפון אחת יכול כל אחד להתחבר אל שירותי החברה ולהתחיל ליהנות מטלוויזיה מרגשת.