בחירת שירותי ליטיגציה מסחרית מחייבת את הלקוחות להכיר את תחומי ההתמחות של עורכי הדין. בגלל ששירותים שונים של ליטיגציה מסחרית ניתנים כיום על בסיס פריסה ארצית רחבה ומתאימים בדרך כלל ללקוחות עסקיים אבל גם פרטיים, חשוב מאוד להבין את המשמעות שלהם. על בסיס ההבנה של ההבדל בין שירותי ליטיגציה מסחרית מטעם עורכי דין לבין שירותים משפטיים אחרים, קל יותר לבחור את בעלי המקצוע שיכולים לייצג את הלקוחות בין כתלי בית המשפט.
החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את כל השאלות סביב ליטיגציה מסחרית תחת קורת גג אחת. בשביל לעשות את זה, משווים למשל בין סוגים שונים של שירותים ליטיגציה מסחרית מול משרדי עורכי דין שזו ההתמחות שלהם. אם פונים מלכתחילה אל משרדי עורכי דין שמתמחים בשירותים של ליטיגציה מסחרית ויודעים כיצד להציע אותם לקהל היעד והלקוחות, יש סיכוי גבוה מאוד לקבל מענה לצרכים.
כמה עולים שירותי ליטיגציה מסחרית?
העלות של שירותי ליטיגציה מסחרית תלויה גם היא בצרכים של הלקוח ובהיקף הטיפול בתיק. בין אם מדובר על כתב תביעה או הגנה, שירותי עריכת דין מתומחרים על פי המקובל בענף אבל גם לפי פרמטרים סובייקטיביים. על קצה המזלג, אפשר להזכיר גורמים שמשפיעים על המחיר של שירותי ליטיגציה מסחרית ובהם מספר שנות הניסיון של המשרד, המוניטין שלו וכן הלאה.
בסופו של דבר, המטרה של שירותי ליטיגציה מסחרית היא לספק את הייעוץ המשפטי ואת הליווי המתאים עבור סוגים שונים של מקרים רלוונטיים. מבחינת הלקוחות, הדרך לוודא התאמה מלאה בין סוג השירות הזה לבין המטרות שאותן רוצים להשיג היא להשוות בין שירותי ליטיגציה מסחרית ולבדוק מה מאפיין אותם בשדה המשפטי.