אם אתם רוצים לשאול שאלות את חברת רמי לוי תקשורת אתם יכולים לפנות אל המוקד שלה. המוקד הטלפוני של רמי לוי תקשורת נותן מענה ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים וכן גם ללקוחות של החברה ולמתעניינים שעדיין לא נמצאים בשירותי החברה. המוקד נותן שירות בשעות נוחות למתקשרים והנציגים פנויים לתת מענה גם בשעות שונות שנוחות לו וכך גם נותן מענה למתקשרים מכל טלפון.
מענה ללקוחות בכל שעה הנוחה להם
כדי ליצור קשר עם רמי לוי תקשורת אתם לא צריכים לחכות. המוקד הטלפוני של רמי לוי תקשורת מוכן לענות משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות. אתם יכולים להתקשר אל המוקד בכל שעה עם כל שאלה שיש לכם ולצפות לקבל את המענה הטוב ביותר בהתאם לשאלות שלכם.
מענה בשפה הנוחה ביותר ללקוחות
לא כל הלקוחות של חברת רמי לוי תקשורת ולא כל המתעניינים רוצים לשוחח בשפה העברית. ישנם אנשים שדוברים את השפה אך לא מספיק טוב (כלומר הם מרגישים יותר בנוח לשוחח בשפה אחרת) וישנם אנשים אשר לא דוברים עברית. המוקד הטלפוני של רמי לוי תקשורת יענה לכם בצורה מקצועית ואין זה משנה באיזו שפה אתם מבקשים לקבל מענה.
לקבל מענה מכל מקום
המוקד הטלפוני של רמי לוי תקשורת ישמח מאד לתת לכם מענה בשעות שונות של היום ואתם יכולים להתקשר מטלפון נייח או טלפון נייד. הנציגים של המוקד פנויים לענות והם עוברים הכשרה מקיפה גם לפני שהם מתחילים את העבודה שלהם וגם במהלכה. כלומר, הם עוברים סדנאות, ביקורות ועוד וכל זה כדי לתת ללקוחות מענה ואין זה משנה מאיפה הם מתקשרים.